Valitetaans taas tänne mun valitusblogiin... (Terve vaan kaikille ja koittakaa kestää, mä en oo muuttunu yhtään sen positiivisemmaks henkilöks, kuin mitä viime vuonnakaan olin.)

Tämä vuosi on alkanut varsin epämääräisissä tunnelmissa (ja nytkin tai siis äskenkin luin vielä mieleni "piristykseksi" jotain nettikeskustelua aiheesta 'Kymmenen biisiä, jotka toivoisit soitettavan hautajaisissasi' Mä en kyllä keksi yhtäkään. Tuntuis älyttömän kornilta vaatia itseensä kiinnitettävän niin paljon huomiota, että vielä kuoleman jälkeenkin muistettaisiin jollakin erityisellä biisillä tai jopa useammalla! Kuka ylipäänsä mun eläessäkään tietää mistä mä pidän tai mitä haluan kuulla?! Tämä ehkä kuvaa sitä, etten koe olevani kovinkaan kiinteästi minkään yhteisön jäsen, kenenkään läheinen. Olenpahan vain ihminen, joka elää hetken ja sitten kuolee pois... siis sitten. Ehkä kuitenkin vasta noin viidenkymmenen vuoden päästä. Katsotaan osaanko jo silloin uskoa olevani osa jonkun muistoja, osa jonkun elämää. Osaanko silloin toivoa jotakin itselleni; hautajaismusiikkia esimerkiksi.).

Elämä on mennyt hukkaan... siltä välillä tuntuu.

Tiedän, että kohtapuoliin ei taas tunnu ihan tältä (vaikka tätähän tää mun elämä rehellisyyden nimissä on), kun pahemmat kiireet – toivottavasti & valitettavasti – taas alkavat, mutta nyt ehdin vielä lillua ajatuksissani. Kuunnella sulavan lumen ääntä, kun se veden muotoon valahdettuaan ropsahtelee ankeasti ikkunalaudan metalliin. Synkkää, öistä ja yksinäistä.

Pahoittelen mielessäni sitä, että olen ollut kovin epäsosiaalinen (yksinäinen ja unohdettu, niinkuin musta nyt tuntuu – enemmän on kuitenkin vikaa mussa itsessäni: en ole ollut saavutettavissa).

No, mitähän tässä vielä? Eipä kait mitään...

Peitto silmille ja sänkyyn murjottamaan!

P.S. En tahtoisi piinata lukijoita, varsinkaan tuttuja. Tiedän, että moni muukin kokee olevansa aivan yksin tässä maailmassa jne. jne. Mutta, musta ei vaan siltikään tunnu kivalta, enkä ole tähän fiilikseen yhtään tottunut riippumatta siitä, kuinka monta vuotta totutteluaikaa mulla on periaatteessa ollut. :(