Nythän mä sen vasta tajusin!

Että, miksi miehet 'vainoo' mua. Ilmeisesti sen takia, että mä 'asetun passiivisesti metsästettäväksi' – siis silloin, jos/kun EN ole jostakusta ollenkaan kiinnostunut. Seuraus -> nämä miehet villiintyvät oikein toden teolla!

Kun taas silloin kun (kerran miljoonassa vuodessa) OLEN jostakusta kiinnostunut, myös osoitan kiinnostukseni edes jonkin tasoisella aktiivisuudella. Seuraus -> nämä miehet (tai no; ihan turha puhua monikossa) feidaavat ulottuviltani alta aikayksikön, lopullisesti.

Ei hitto!

Mun pitäis siis olla aktiivisesti tekemisissä niiden kanssa, joista en piittaa, saadakseni heidät kaikkoamaan, ja intensiivisesti vältellä niitä, joista pidän. :/

Mutta, en mä uskalla! Koska näköjään pohjimmainen luonnonlaki on se, että mun on oltava aina yksin, toi toimis varmaankin vain niin, että ne nytkin minusta kiinnostuneet tapaukset innostuisivat entisestäänl, enkä edelleenkän saisi aikaan läheisyyttä niiden (todellakin täysin turha puhua monikossa) kanssa, joista välitän.