Siinä siis illan uutinen. :D
Uutinen siksi, että mä sählään erittäin, erittäin harvoin. Niinpä uskonkin, että tämäniltainen maitokahvilla lattian pesu luultavasti riittää sähläykseksi ainakin seuraaville kolmelle vuodelle...
Yleensä pyrin hoitamaan typerät käytännön asiat (ostokset, [arki]ruuanlaitto, siivoaminen, peseytyminen, pukeutuminen jne.) salamannopeasti vasemmalla kädellä, koska inhoan tuhlata aikaani turhuuksiin.
En ole toistaiseksi vielä ikinä nipottanut ääneen kenenkään sähläilystä tai kömpelyydestä, mutta oikeasti todella ihmettelen esim. joitakin tuttujani, joilta saattaa kulua tunti tolkulla kaikenlaisiin pikkuaskareisiin ja kahvit kaatuilla viikottain.
Noh, kukin tyylillään! :)

Mutta, nyt mä menen särpimään kahvin rippeitä (onneksi hitunen säästyi). Ja, teille tarjoan kivannäköisen kahvikupin katseltavaksi.

Kommentit