Sitä mä kyllä tarvitsisin elämääni.

Jos useampi aamu alkaa ajatuksella: "Voi ei, mä en haluu herätä! Unet on niin paljon kiinnostavampia kuin valveilla olo", kuin ajatuksella: "Mitähän kiinnostavaa tänään tapahtuu?", niin jotain on pielessä. Voin saman tien tunnustaa, että mun kohdalla jokainen aamu alkaa ensin mainitulla. Tai varsinaiset huonot aamut jollain vielä negatiivisemmalla kelalla...

Mä teen asioita pysyäkseni elossa – miksi? Onko pelkkä 'elossa pysyminen' hyvä syy elää?

No, ehkä se on. Mutta, aika tylsä syy kuitenkin...

Taannoisen, havahduttavan matkani jälkeen voin tosin yrittää ajatella, että ahkeruudella, tylsyyden sietämisellä ja lukemattomilla mitättömän tuntuisilla päivillä ehkä ansaitsen taas muutaman viikon mukavaakin aikaa joskus hamassa tulevaisuudessa.

AJATELKAA miten paljon turhia ihmisiä tätä palloa kansoittaa!!! Mä oon ehdottomasti itse sieltä turhimmasta päästä! En saa mitään merkittävää aikaan. Lähinnä vaan möllötän ja tuhlaan maapallon resursseja. Ja, parasta mitä mun elämässä voi tapahtua, on itseni miellyttäminen jollakin tekemisellä, menemisellä tahi tavaralla. :(