Ehkä mulla ei todellisuus pysynyt ihan kaikin ajoin mielessä, kun juoksin tänään kaupasta toiseen ja vingutin korttia.

Tällänen hieno paita tarttui mukaan (otin ekaks kuvan tuo paita päälläni, mutta siitä tuli liian tissikuva tänne laitettavaksi).

287064988_4f35ab975f_o.jpg

Lisäksi kolmet housut, kolme muuta paitaa, kahdet kivat Puman tossut, tupsupipo + reipas raidallinen kaulaliina + kahdet sormikkaat, hiusväriä (tummempaa) ja kaikenlaista pientä tilpehööriä.

Mä en oo pitkään aikaan nauttinut shoppailemisesta niin paljon kuin tänään, tahtoo sanoa, että tänään mä en erityisesti kärsinyt kaupoissa ravaamisesta.

Mun naisellisuus on alkanut jotenkin taas hyvin pitkän (= vuosien) tauon jälkeen kukoistaa, tai ei nyt ehkä vielä ihan kukoistaa, mutta siihen suuntaan mennään (toivottavasti).

Ja, mistä tämä johtuu?
Noo... Kukaan mies ei oo kiusannu mua pitkään aikaan.