En tajua telkkuohjelmia, joissa kolmekymppiset pariskunnat on koko ajan vikittelemässä toisiaan ja toisia, koko ajan pettämässä, kaiken aikaa raskaana ja synnyttämässä (ainakin naiset, ihme ettei myös miehet!) jne.

Hir-vee-tä!

Mä oon aina inhonnut sellaista ylianimalistista ihmistyyppiä, joka kaiken aikaa rypee jossain viettimaailmaan hetteiköissä ja joka kolmekymppiseksi ehdittyään on yhä syvemmin jumissa siellä.

Tässäpä mehevää (yöc) kuvaustekstiä ehkä vastenmielisimmästä (ikinä) telkkuohjelmasta, Raitoja rakkaudessa: "Vettä vihkialttarilla. Allie ja Ruby, äiti ja tytär, ovat raskaudessaan jo pitkällä. Lasten siittäjäisä on sama, Gavin."

"Lasten siittäjäisä!" Hyi, oksennus!

Mä olen kenties pahastikin vieraantunut luonnosta, kun en tarkkaile hormonitoimintaani 24/7 ja pyri hedelmöittymään kaikkien kanssa, kaiken aikaa, mutta olen todella, todella tyytyväinen tähän omaan meininkiini, jos vertaan sitä tuollaseen hyytelölimasotkuun!

Tuli vähän pahat fiilarit, kun ekaks erehdyin lojumaan telkkarin ääressä jonkun 'Unelmien poikamies' -ohjelman aikana ja sen päälle tuli vielä tuollasta moskaa.

Anteeksi tämä kohtaus! :D