Tajusin vasta jälkikäteen, että millaset seuraukset sillä on, että tunnustautuu viralliseksi™ bloggaajaksi eli osallistuu johonkin 'blogiyhteisön' aktiviteettiin ja paikan päällä tulee paljastaneeksi virtuaalisen kotiovensa.

Mä en kyllä ole mitenkään erityisen epäsosiaalinen henkilö, joten ei mua sinänsä haittaa, jos tässä luukussa vierailee nyt (sadoittain, tuhansittain, hehheh) uusia tyyppejä, mutta... pelkäänpä pahoin, ettei tän mun muistilappuvaraston tarjonnan taso ole kohenemaan päin.

Pahoittelen siis, mikäli ette saa viitseliäisyydellenne toivomaanne vastinetta, sikäli jos täällä poikkeatte!

(On muuten vähän tai siis todella naurettavaa puhua mahdollisille lukijoille tällä tavoin suoraan! Tiedostan sen, mutten aio ihan heti lopettaa, vaan puhun rohkeasti suuni puhtaaksi. :))

Niin; täällä mun niksinurkkauksessa jaettavat siivousvinkitkin ovat suorastaan arveluttavia. Tästä nimittäin päättelin, että siivousvinkit ovat nyt The Keskustelunaihe blogimaailmassa, mutta voi hyvin olla etteivät olekaan, vaan minä oon niin pihalla (tyypillinen tilani, josta en mielellään luovu), että kuvittelen omiani.

Lähinnä kehotan kaikkia bloggaajia sijoittamaan siivoamiseen varatun ajan johonkin ihan muuhun – esimerkiksi juuri bloggaamiseen tai vielä mieluummin musiikin kuunteluun. Ehkä myös lukeminen tai toisaalta bilettäminen saattavat tulla kyseeseen. Sitten kun kämppä alkaa olla siinä kunnossa, ettei sitä saata enää asunnoksi kutsua, niin voi vaikkapa... muuttaa.

Tai palkata minut siivoojaksi! :) <- Tähänhän mun viekas vinkki todellisuudessa tähtäsi!

Haluaisin nimittäin luopua nykyisestä duunistani ASAP, joskin epäilen ettei mun työtilanne tule ihan niin helposti ratkeamaan, että joku rikas kanssabloggaaja palkkaisi minut hovisiivoojakseen...