Vaikuttaa vähän siltä, että edessä on muutama erittäin ankea rahapulan, työnteon, seuraavan työpaikan etsimisen, liiallisten vapaa-ajan harrasteiden (ei kaikilta osin kovinkaan viihtellisiä) ja kaikenlaisen skarppaamisen sävyttämä kuukausi.

Pitäis tehdä ihan hemmetisti kaikkea, mutta mä en meinaa tämänkään viikon ohjelmasta selvitä (töitä materiaalit ihan levällään, uusien töiden diilaamista, kahdet messut, synttärit lahjasta ei tietoakaan, tuparit, häät vaatteista ei tietoakaan jne.). Nyt olen tuhlannut aikaa askartelemalla tee-se-itse käyntikortteja varmaan neljä tuntia, vaikka olis pitänyt tehdä ihan muuta. Mutta, kun nuo käyntikortitkin ovat tarpeen!

Noh, kyllä mä tietenkin selviän – juoksen vaan kovaa kyytiä paikasta toiseen, enkä ehdi keskittyä mihinkään.

Mä vaan toivon, ettei kukaan lähipäivinä soittele mulle mitään fiilistelypuheluita: "Joo, mä oon tääl Pariisissa... ihanan rentoa on... mä kävin just ihan mielettömässä luxus-raflassa syömässä... ihanaa ruokaa ja viiniä..."

*klik*