Ilmoittautuu tässä.

Mä oon tottunut ottamaan harrastukset vähän (tai vähän enemmänkin) niin kuin työn kannalta. Pyrin valitsemaan vain kannattavia, tavoitteellisia ja tuottavia harrastuksia, enkä mielelläni vetkuile turhan päiten minkään asian tiimoilta.

Tänään nämä mun huonon harrastajan ominaisuuteni joutuivat sattumien seurauksena erityisen suurelle koetukselle ja koetan tässä parhaillaan toipua siitä, löytääkseni itsestäni energiaa lukea vielä muutaman tunnin ns. tärkeitä papereita.

Kun mun oma päivä alkoi noin klo 03.30 kiireisenä ja aika haastavanakin ja muun harrastajaryhmän päivä oletettavasti paljon myöhemmin, hyvin paljon vähemmän kiireisenä, oli tietenkin vain luonnollista, että kahden erilaisen ilmamassan kohdatessa syntyi ukkosrintama.

Noo. Salamoita ei kuitenkaan tietääkseni syntynyt ja mun oli onneks pakko feidata ajoissa takavasemmalle, kohti edellä mainittuja tärkeitä papereita.

Tässä välissä kuitenkin tein pienen iltalenkin ja kipaisin kaupasta siideriä. Ai että, osaakin maistua hyvältä tuo pelastava ihmelääke!