Huaah, oon taas tänä viikonloppuna joutunut seuraamaan vierestä ja osittain itsekin aika painostavan sosiaalisen käyttäytymisen kohteeksi.

Ihmetyttää kyllä varsin paljon se, että miten nämä pakottaja-ihmiset tuntuvat pystyvän haalimaan elämäänsä paljon enemmän 'onnen elementtejä', kuin esim. mun kaltaiset hieman hillitymmät tapaukset.

Tuntemistani painostavista, epärehellisistä ja korostuneen itsekeskeisistä ihmisistä esimerkiksi seurustelee jokainen ja tietty myös taloudellisen menestymisen mahikset ovat parhaat niillä, jotka uskovat kaiken kuuluvan heille...

Huh. Mulla on jotenkin sijoiltaan nyrjähtänyt olo. Täytyy etsiä tasapainoa hetken aikaa.

Ihme oikeastaan, että mä tuun joka kerta kateelliseksi, kun seuraan pakottaja-ihmisten toimintaa ja saavutuksia. Eihän mun todellakaan pitäis kadehtia mitään, mikä on saavutettu häikäilemättömillä keinoilla! Silti aina järkytyn siitä, mitä kaikkea noilla pakottajilla on ja mulla ei.